Midsommar helg

Hejsan svejsan! 
I tisdags förra veckan kom kajsa hit till oss, vi tog det lugnt och sen i onsdags åkte vi in till stan och kolla lite i affärer. Sen på torsdagen åkte jag och Kajsa till Gislaved för vi skulle fira midsommar där. När vi kom fram handlade vi lite mat till midsommar och sen åkte vi hem och sola. Hade en mys kväll med mimmi och Kajsa. Sen var det midsommar och jag och Kajsa åt lunch själva som bestod av lax och färsk potatis mm. Vid 6 tiden gick vi till en kompis till Kajsa som hette Johanna och hade middag hos henne. Efter middagen gick vi till en kille som hette Didrik och där var massa goa folk. Hade en jätte roligt midsommar kväll, den blev väldigt lyckad. Jag kom hem igår och då tog jag tåget från Hestra och när jag kom fram väntade Carro och mamma på mig. Carro åt middag med oss igår, så det var väldigt trevligt. 
Idag ska jag inte göra något speciellt, tänkte bara köra ett träningspass ikväll så det blir gött. Hoppas att ni har haft en bra midsommar puss o kram! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0