Börjar lite smått igen

Hej alla! 
Jag tänkte börja lite smått att blogga igen, jag kommer inte att blogga varje dag men kanske en gång i veckan eller en gång i månaden (har inte bestämt mig än). Den kommer inte vara så som den har varit förrut men jag kommer att uppdatera lite då och då. Får se hur det här blir, men hoppas att ni kommer att gilla den.
 
Som alla vet så har jag nu sommarlov, och de känns såååååå skönt men ändå overkligt. Har inte bestämt än vad jag ska göra på hela lovet men de jag vet är att jag och kajsa ska åka till Kroatien och vara där i två veckor, sen blir det en sväng till Skaftö. Sen ska jag övningsköra också som jag får göra nu :) Körde första gången i tisdags den här veckan en lite stund, de gick lite hakigt men så är de väl första gången, man får bara öva, öva, öva. 
Idag kommer våra norska kompisar hit som ska vara här över helgen, vet inte riktigt vad vi ska göra men någonting blir de. Sen vet jag inte om de händer så mycket mer den här helgen. Men nu vet ni iallafall lite vad som kommer att hända den här helgen för mig, får se när jag bloggar nästa gången. 
Hoppas att ni kommer att gilla den, puss o kram. 
Jag & Lisa 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0