Trevlig och varm helg

Hej!
Tänkte bara uppdatera vad som har hänt i helgen. Var ute med båten med Carro och hennes kompis Sandra i lördags. Vi åkte ut till några härliga klippor och badade och solade. På kvällen åkte jag,mamma och pappa till sparsör där mormor, Pelle och Annika var. Hade en jätte mysig kväll.
Igår åkte vi sedan ut med Pelles båt och åkte över till andra sidan av sjön och solade och badade, och jag åkte till och med vattenskidor. Har testat det en gång förut så de här blev min andra gång. Är väldigt stolt för jag kom upp på första försöket :) Efter en hel dag på skön åkte vi hem till Göteborg igen så nu är vi hemma och laddar inför Kroatien. Längtar så sjukt mycket!!! Hoppas att ni mår bra och har fint väder puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0