Juli

Hejsan!
De var längesedan jag var inne här. De känns som de var en evighet de var midsommar haha, men snart är det redan augusti. Var fasiken tar sommaren vägen? Iallafall från midsommar har jag varit med lite kompisar, varit på Liseberg, solat och då brände jag mig på hela kroppen 😝 och förra veckan åkte jag och mamma till Ullared. Hittade lite små saker som är bra att ha. Sedan åkte vi till sparsör och hälsade på mormor och sedan kom kusinerna. I helgen så var jag ganska mycket med Carro, vi åkte ut med båten men tyvärr så var de inte jätte bra väder så den här helgen testar vi och åker ut igen😊 Igår fyllde Johan 25 år och då åkte vi till stockevik och firade. Åt väldigt god lunch på brygghuset och träffade världens gulligaste hund som Nelly har fått som hette Chili. Dör så söt den var. Hoppas att ni mår bra puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0