Skolan har börjat

Ojjj de var längesedan jag blogga här! Har inte ens bloggat om Kroatien haha. Hade de väldigt härligt där iallafall, åkte ner med mamma, pappa och min kusin kajsa. Var borta i ungefär 2 veckor. Den här veckan eller i onsdags så började jag skolan och nu har jag börjat gymnasiet, stor tjej nu haha ;) Kan säga att jag verkligen älskar skolan och den passar verkligen för mig och de är mycket musik som jag älskar. Klassen verkar väldigt rolig och har redan träffat några tjejer som är schysta. Jag hoppas verkligen att de är blir tre roliga år. Om ni har mer frågor eller undrar om gymnasiet så är de bara att lämna en kommentar så svarar jag :) hoppas att ni mår bra puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0